СТАТУТ

закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №8 "Перлинка"

Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області

 

КОШТОРИС 

закладу дошкільної освіти (ясла-садок)№8 "Перлинка"

Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області

на 2024 рік

ЗВІТ

про використання коштів за 2023 рік

Благодійна допомога

в ЗДО №8 м.Чорноморська на 2023 рік

І квартал 2023 року - благодійна допомога не надходила

ІІ квартал 2023 року - благодійна допомога не надходила

ІІІ квартал 2023 року - благодійна допомога не надходила

ІV квартал 2023 року - благодійна допомога не надходила  

АТЕСТАЦІЙНА ЕКСПЕРТИЗА ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ 

Висновок за результатами атестаційної експертизи

Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №8 “Перлинка”

Чорноморської міської ради Одеської області

Атестаційна експертиза дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 8 "Перлинка" Чорноморської міської ради Одеської області проведена відповідно до нормативних вимог: ст. 21 Закону України «Про дошкільну освіту», Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 №67, наказу відділу освіти від 02.11.2015 №288 «Про внесення змін до перспективного плану проведення державної атестації навчальних закладів міста», від 07.11.2016 №292 «Про проведення атестаційної експертизи дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №8 "Перлинка"».

Термін проведення атестаційної експертизи: 12.12.2016 - 26.12.2016 року.

1 .Відповідність документації, у тому числі фінансової, вимогам чинного законодавства Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №8 «Перлинка» Іллічівської міської ради Одеської області розташований за адресою: вулиця Паркова,6-А, м. Чорноморськ, Одеська область. Статут ДНЗ №8 затверджений рішенням Іллічівської міської ради 27.11.2009 року №612-У. Дата реєстрації в ЄДРС України 29.12.2007.

Адміністрація дошкільного навчального закладу №8:

Завідувач ДНЗ - Малахова Світлана Миколаївна. Освіта вища, закінчила Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського (вихователь дошкільних закладів, викладач дошкільної педагогіки та психології). Педагогічний стаж роботи - ЗО років, стаж роботи на посаді - 3 роки. Член Всеукраїнської громадської організації «Асоціація працівників дошкільної освіти».

Вихователь-методист ДНЗ - Лятамбур Олена Миколаївна. Освіта вища, закінчила Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського (вихователь дітей дошкільного віку, практичний психолог закладів освіти). Педагогічний стаж роботи -25 років, стаж роботи на посаді - 3 роки. Член Всеукраїнської громадської організації «Асоціація працівників дошкільної освіти».

Заступник завідувача з господарства - Сук Ірина Вікторівна. Закінчила Одеський кооперативний технікум. Загальний стаж роботи - 31 рік, стаж роботи на посаді - 9 років.

Дошкільний навчальний заклад укомплектований педагогічними кадрами та технічним персоналом відповідно до затвердженого штатного розпису згідно рішення виконавчого комітету Чорноморської міської ради від 29.09.2016 №375 «Про затвердження мережі закладів освіти м. Чорноморська на 2016-2017 навчальний рік». Штатним розписом передбачено 70 штатних одиниць. З них 32 посади педагогічних працівників. Відповідно до Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 04.11.2010 №1055 у закладі передбачені посади сестри медичної з організації дієтичного харчування та керівника гуртка. На даний час ці посади штатним розписом не передбачені. На час державної атестації у закладі наявна вакансія 3-х вихователів. Тарифікаційний список складений відповідно до вимог законодавства, затверджений у встановленому порядку.

Ведення ділової документації у дошкільному навчальному закладі №8 “Перлинка” в основному відповідає вимогам Примірної інструкції з діловодства, затвердженої наказом МОН України від 01.10.2012 №1059. Відповідальність за організацію діловодства у закладі несе завідувач Малахова С.М.

Обов'язки діловода на 0,5 ставки виконує Батрак О.М. Документи, що створюються під час діяльності закладу відповідають номенклатурі справ, затвердженої наказом по ДНЗ №8 від 04.01.2016 №5 «Про затвердження номенклатури справ».

Діловодство у закладі здійснюється державною мовою. У веденні ділової документації використовуються електронний та рукописний варіанти. Накази по закладу видаються в електронному вигляді та реєструються у Книзі реєстрації наказів. Книги наказів з кадрових питань ведуться окремо. Є книги реєстрації наказів тривалого строку зберігання, книги реєстрації наказів тимчасового строку зберігання. Під час перевірки накази за минулий рік не були підготовлені для зберігання в архіві закладу. На всіх педагогічних працівників заведені особові справи. Справи охайно оформлені, згруповані в папках, але особовий листок з обліку кадрів не відповідає уніфікованій формі (відсутня графа 8). На працівників оформлені особові картки Форми №П-2. Коди професій вказані відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010. Але не в усіх картках є фотографії працівників.

Реєстрація вхідних та вихідних документів, створених закладом, здійснюється у відповідних Журналах. Є Журнал обліку звернень та заяв громадян. Правила внутрішнього трудового розпорядку затверджені 09.06.2016 року на зборах трудового колективу.

Документація закладу зберігається у спеціально обладнаній шафі, документи суворої звітності у сейфі. Документи, що не підлягають постійному зберіганню вилучаються та знищуються у встановленому законодавством порядку.

Відповідальною особою за організацію роботи, своєчасне і правильне заповнення трудових книжок, за їх облік, зберігання та видачу є завідувач Малахова С.М. Трудові книжки працівників ДНЗ зберігаються як документ суворої звітності у сейфі. Є Книга обліку трудових книжок і вкладишів до них. Всі трудові книжки, які прийняті від працівників при влаштуванні на роботу, зареєстровані. У разі звільнення вони видаються на руки їх власникам під розписку. В усі трудові книжки внесені записи про прийом на роботу. Записи в трудових книжках відповідають тексту наказів, правильно оформлені записи про зміну прізвища. Але не в усіх трудових книжках своєчасно зроблений запис про перейменування дошкільного закладу в 2010 році. Робота з ведення трудових книжок ведеться відповідно до «Інструкції про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, в установах і організаціях».

Фінансове забезпечення діяльності ДНЗ №8 здійснюється через централізовану бухгалтерію відділу освіти Чорноморської міської ради. Фінансування проводиться за рахунок коштів місцевого бюджету за кодом функціональної класифікації «Дошкільні навчальні заклади» та відповідними кодами економічної класифікації.

Рекомендації: Дотримуватись вимог діючої Примірної інструкції з діловодства у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.10.2012 №1059.

2.      Створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами, в тому числі дітей з інвалідністю.

В дошкільному навчальному закладі у 12-ти вікових групах виховуються 296 дітей віком від 2-х до 6(7) років. На час державної атестації у закладі відсутні діти з інвалідністю. Створено соціальний паспорт ДНЗ. Щокварталу уточнюються списки сімей пільгових категорій. За соціальним паспортом на час атестаційної експертизи в ДНЗ виховуються 24 дитини з багатодітних сімей, 1 дитина перебуває під опікою, 5 дітей з сімей вимушених переселенців з зони АТО, 11 дітей, батьки яких є учасниками АТО на сході України. Пільги на оплату за харчування встановлені згідно з діючим законодавством.

3.    Дієвість внутрішнього моніторингу навчання та розвитку вихованців

Освітній процес у дошкільному навчальному закладі підпорядкований завданням програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина» та здійснюється за методичними рекомендаціям до неї.

Стан забезпечення посібниками та іншою навчально-методичною літературою для виконання освітньої програми «Дитина» за різними напрямами освітньої діяльності перебуває на достатньому рівні.

Методичну роботу з педагогами організовує і здійснює вихователь-методист закладу Лятамбур О.М. У методичному кабінеті створена картотека матеріалів, публікацій періодичних фахових видань, психолого-педагогічної, методичної літератури. Вихователем-методистом систематично організовуються виставки новинок методичної літератури. У роботі з педагогами застосовуються традиційні та інноваційні форми роботи (мозковий штурм «Здоров'язбережувальні технології», ток-шоу «Українські фольклорні ігри-джерело відродження духовності», ділова гра «Скарбниця народної мудрості»). Згідно плану систематично проводяться консультації для педагогічних працівників.

Педагоги закладу у роботі активно використовують технології музейної педагогіки. В закладі створено міні-музей «Чорного моря». Колектив закладу є одним із учасників проекту «Я в музеї».

Під час складання розкладу організованої діяльності враховано гранично допустиме навчальне навантаження на дитину, встановлене наказом МОН України від 20.04.2015 №556 «Про затвердження допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності». Вихователі закладу дотримуються норм тривалості занять відповідно віку дітей, раціонально чергують види діяльності на кожному з них.

Відповідно до річного плану роботи ДНЗ проводиться тематичне, комплексне, вибіркове вивчення освітнього процесу. Результати вивчення (довідки, висновки, рекомендації та пропозиції) розглядаються на нарадах, засіданнях педагогічної ради.

У дошкільному навчальному закладі системно здійснюється психолого-иедагогічна діагностика дітей. Педагоги закладу проводять діагностику не порушуючи освітнього процесу у звичній для дітей обстановці, використовуючи такі методи педагогічного моніторингу, як спостереження за дітьми, вивчення результатів їхньої діяльності (малюнки, аплікації), нескладні експерименти у вигляді окремих доручень дитині, проведення дидактичних ігор, вправ, бесіди. Завдання, що виконують діти в ході моніторингу сприяють якісному проведенню подальшої індивідуальної роботи, спрямованої на оптимізацію розвитку дітей.

Результати діагностичного обстеження кожної дитини педагоги закладу заносять до відповідної діагностичної картки. Обстеження проводять двічі на рік: у вересні та в квітні. Це дає змогу педагогам закладу скорегувати індивідуальну програму для дітей, які потребують особливої допомоги.

4.    Організація роботи щодо професійного розвитку педагогічних працівників.

Дошкільний навчальний заклад укомплектований згідно штатного розпису

затвердженого рішенням виконавчого комітету Чорноморської міської ради. На час державної атестації у дошкільному навчальному закладі № 8 працюють 34 педагогічних працівники, в тому числі 5 вихователів перебувають у відпустці по догляду за дитиною до трьох років. Якісний склад педагогічних кадрів характеризується такими даними:

- Освітній рівень педагогічних працівників: з вищою освітою - 22 педпрацівники (64,7%), з середньою спеціальною - 8 педагогів (23,5 %), з незакінченою вищою - 4 (11,8 3%).

-    Рівень педагогічної майстерності: з вищою категорією - 1 ( 2,9 %), з І категорією - 6 (17,6 %), II категорія - 7 (20,5 %), спеціаліст з вищою освітою - 10 (29,4,7 %).

-    За педагогічним стажем: до 3-х років - 4 (11,8 %), від 3-х до 10 років - 18 ( 52,9 %), від 10 до 20 років - 8 (23.5%), понад 20 років - 4 (11,8 %).

Аналіз якісного складу педагогічного колективу свідчить про те, що всі педагогічні працівники мають спеціальну професійну освіту, також 65 % з них мають вищу освіту, але в педагогічному колективі лише 1 спеціаліст вищої категорії, що свідчить про наявність можливостей для росту освітнього рівня та рівня педагогічної майстерності.

У дошкільному закладі діє система стимулювання педагогічних кадрів.

Організація та проведення атестації в дошкільному навчальному закладі відповідають вимогам Типового положення про атестацію, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 року №930 (зі змінами) Всі педагогічні працівники своєчасно проходять курсову перепідготовку. Складений перспективний план підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників закладу. Строки атестації не порушуються. Накази щодо атестації видані вчасно. Засідання атестаційної комісії протоколюються. Проводиться робота з вивчення рівня педагогічної діяльності осіб, які підлягають атестації.

Рекомендації: Сприяти подальшому вдосконаленню роботи щодо підвищення кваліфікаційного рівня педагогічних працівників дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 8 «Перлинка».

5.    Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.

Дошкільний навчальний заклад забезпечений технічними засобами: ком'ютери - 2 , ноутбуки - 5 , принтери -3 , БУВ - 4 , магнітофони - 8 , мультимедійний проектор - 1 , музичний центр - 1 , телевізор - 6, копіювальною технікою. Заклад підключений до мережі Інтернет, є \Сі-Рі. У дошкільному закладі створено веб-сайт, для листування використовується електронна пошта. Адміністрація дошкільного навчального закладу володіє достатніми навичками роботи з персональним комп'ютером для ефективного виконання окремих управлінських функцій та видів робіт. Використовують у роботі сучасний електронний ресурс «КОЗА-диск», розроблений Цифровим видавництвом МЦФЕР-Україна.

Педагоги закладу володіють технічними засобами навчання та використовують інтернет-ресурси у навчально-виховному процесі. Ефективно використовується мультимедійний супровід на заняттях, під час проведення свят та розваг, у роботі з батьками. Закладом представлена публічна мультимедійна презентація діяльності ДНЗ, в якій висвітлені види діяльності з дітьми, батьками, колективом.

Рекомендації: Активізувати роботу з педагогами закладу щодо активного використання інформаційно-комунікаційних технологій, розвивальних комп'ютерних програм для дітей у навчально-виховному процесі.

6.    Загальний стан території, будівель та приміщень ДНЗ

Двоповерхова цегляна будівля дошкільного навчального закладу №8 складається з трьох корпусів, з'єднаних між собою двома переходами.

Загальна площа приміщень 1 397 м.кв, ділянки - 10 586 м.кв, з них зелених насаджень - 5 427 м.кв. Опалення, водопостачання та каналізація - централізоване. Всі приміщення дошкільного навчального закладу використовуються за призначенням.

На території дошкільного навчального закладу розміщено 12 ігрових майданчиків. На кожному майданчику є альтанка з покрівлею та необхідне ігрове обладнання.

Функціонують 2 фізкультурних майданчика, кільцева доріжка. Господарська зона ізольована від інших, має самостійний в'їзд. На території господарської зони є місце для сушіння білизни та вибивання килимів. На асфальтованому майданчику господарської зони встановлений контейнер з кришкою для збирання сміття.

Територія дошкільного закладу має естетичний вигляд, освітлена, огороджена металевим парканом. Прибирання всієї території здійснюється щоденно. У весняний період на території закладу плануються квітники, висаджуються у грунт квіткові рослини. Влітку ремонтується та фарбується обладнання.

Особлива увага приділяється оформленню інтер'єрів дошкільного закладу, предметно- ігрового середовища груп. На виконання пріоритетного завдання закладу - формування національно-патріотичної свідомості дошкільників засобами народознавства оформлені національні осередки: державні символи України, дитяча карта України, куточки народно- прикладного мистецтва, куточок Т.Г.Шевченка з виставкою його поетичних та художніх творів і робіт дітей та батьків. У холі оформлена зона розвивального середовища «Всесвіт загадковий, Всесвіт чарівний», де проводяться з дітьми заняття присвячені темі космосу, його освоєння, планетам Сонячної системи. Місяцю.

Рекомендації:. Продовжувати роботу щодо осучаснення та оснащення інтер'єрів, групових осередків, ігрових майданчиків дошкільного навчального закладу.

7.    Створення безпечних умов для учасників навчально-виховного процесу.

Робота щодо створення безпечних умов для учасників навчально-виховного процесу здійснюється відповідно до нормативно-правових документів зазначених у інструктивно- методичних рекомендаціях (лист МОНУ від 23.09.2014 № 1/9-482).

Відповідальність за організацію роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності працівників різних категорій і дітей покладена на завідувача дошкільного навчального закладу № 8 «Перлинка» Малахову С.М., яка проводить інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності дітей та працівників дошкільного закладу відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 N 15 (г0231-05 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за N 231/10511, Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці в закладах, установах, організаціях, підприємствах, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 18.04.2006 N 304 0806- 06 ),зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2006 заИ 806/12680.

Створено комісію з перевірки знань з питань охорони праці. Комісією проведено перевірку знань працівників, відповідальних осіб за справний стан і безпеку та економічну експлуатацію теплових установок і мереж у закладах відділу освіти (протокол № 6 від 18 липня 2016 року)

Ведеться ділова документація з питань охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, правил дорожнього руху.

Дошкільний навчальний заклад забезпечений засобами пожежогасіння відповідно до вимог пожежної безпеки. Щитова оснащена необхідним обладнанням пожежогасіння (лопата, лом, багор, відро конусне). Ведеться «Журнал обліку вогнегасників на об’єкті». Заклад забезпечений вогнегасниками. На стінах приміщення знаходяться вказівні знаки щодо розміщення вогнегасників. Плани евакуації на випадок пожежі, надзвичайної ситуації розташовані на кожному поверсі закладу. Територія забезпечена пожежними виїздами. В дошкільному створені куточки з пожежної безпеки, в яких постійно змінюється інформація упродовж року.

Протягом року вихователі реалізують план роботи з попередження дорожньо- транспортного травматизму та техніки безпеки. В листопаді місяці проведений конкурс малюнків з проблеми «Безпека життєдіяльності дошкільників» з активним залученням батьків вихованців. В закладі до розкладу організованої навчальної діяльності введено щотижневі заняття з основ здоров’я. В кожній віковій групі створено осередок «Азбука безпеки дошкільника». Під керівництвом вихователя-методиста Лятамбур О.М., педагогічними працівниками закладу розроблена система дидактичних ігор з правил дорожнього руху.

В закладі оформлені інформаційні стенди: «Пожежна безпека», «Охорона праці». В закладі згідно річного плану проводяться «Тижні безпеки».

Випадки дитячого травматизму відсутні. Ведеться журнал реєстрації нещасних випадків.

Завідувач дошкільного закладу Малахова С. М. періодично здійснює візуальний контроль з метою своєчасного усунення причин, що несуть загрозу життю і здоров’ю вихованців і працівників закладу.

8.    Організація розвивального навчально-виховного середовища.

В дошкільному закладі створено предметно-розвивальне середовище, що сприяє розвитку дитини. В оформленні групових кімнат враховані педагогічні, гігієнічні вимоги, а естетичний вигляд доповнюють роботи дітей та вихователів. Простір групових кімнат розділено на окремі ігрові зони, тематичні куточки оформлено відповідно до потреб дітей певного віку. Оснащення групових осередків вихователі змінюють відповідно до нових ідей, задумів.

Обладнання розміщено раціонально. Підбір меблів для дітей, згідно з антропометричними даними, проведено маркування меблів згідно з ростовими показниками.

Дошкільний навчальний заклад забезпечено навчально-наочними посібниками та іграшками відповідно до Типового переліку обов'язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок в ДНЗ. У групових кімнатах у вільному доступі знаходяться іграшки, вони згруповані по зонах з урахуванням вікових особливостей дітей.

Педагоги дітей молодшого дошкільного віку і старшого дошкільного віку застосовують у роботі з дітьми схеми-моделі (за методикою навчання дітей розповіданню за схемами О.Білан., К.Крутій). Використання схем при складанні описових розповідей полегшують дітям оволодіти зв’язним мовленням.

Для організації фізкультурно-оздоровчої роботи у закладі створено матеріально- спортивне середовище з фізичного виховання. Є необхідне фізкультурне устаткування, спортивна зала, спортивний майданчик, фізкультурні куточки у групах. Усе обладнання стійке і міцне. Разом з батьками педагогічні працівники закладу виготовили чимало нестандартного фізкультурного обладнання. Фізкультурно-оздоровча робота у дошкільному навчальному закладі здійснюється з урахуванням стану здоров'я, самопочуття, рівня фізичного розвитку та підготовленості кожної дитини, особливостей виховання в сім'ї.

Фізичне виховання дітей здійснюють інструктори з фізичної культури Проскурніна С.О. та Падурі О.С. В закладі дозований розподіл різних організаційних форм і засобів фізичної культури у часі протягом дня та тижня. Ранкова гімнастика і фізкультурні заняття, загартовуючі процедури у поєднанні з фізичними вправами проводяться у всіх групах, але в кожній вони різні за підбором вправ і відрізняються методикою проведення. Застосовується педагогічна технологія «Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей» М. Єфименка.

Заняття з фізкультури (двічі на тиждень) регулярно проводять в спортивній залі. Діти у зручному одязі - футболки, шорти; вихователі - у спортивній формі. Виконання вправ супроводжується музикою. Під час проведення занять виконуються самомасаж, дихальні вправи, застосовується нетрадиційне обладнання. Гімнастика пробудження після денного сну проводиться у всіх вікових групах

За проведенням фізкультурних занять здійснюється медико-педагогічний контроль.

Фізичне навантаження розподіляється з урахуванням оцінки фізичного розвитку.

В планах роботи відображена індивідуальна робота з окремими дітьми. З родинами вихованців інструктори проводить просвітницьку роботу з пропаганди здорового способу життя. Один з напрямків роботи ДНЗ у 2016/2017 навчальному році це - взаємодія дошкільного навчального закладу та родини щодо оздоровлення та фізичного розвитку дітей.

9.    Організація харчування дітей

Харчування дітей у дошкільному навчальному закладі здійснюється відповідно до чинного законодавства. Встановлений 3-х разовий режим харчування (сніданок, обід, вечеря). У 2016 році постачальниками продуктів харчування у ДНЗ №8 були: ТОВ «Проект Інвест XXI», ТОВ «Юг - Агроцентр», ТОВ «Одесапродукт», ТОВ «Гаврилівка», ПП «Таврія -І».

У 2016 році завідувачем закладу видані всі необхідні накази з організації харчування.

Харчоблок та приміщення комори відповідають санітарно-гігієнічним нормам, забезпечений достатньою кількістю холодної і гарячої води. На харчоблоці в достатній кількості холодильного, технологічного обладнання, засобів вимірювання, кухонного посуду відповідно до призначення. Зберігання харчових продуктів впорядковане, порушень термінів реалізації не виявлено. Документація з питань організації харчування дітей ведеться відповідно до вимог Інструкції з організації харчування дітей у ДНЗ (зі змінами) від 26.02.2013 3202/165. Медичною сестрою ведеться моніторинг виконання

натуральних норм харчування. Виконання норм харчування становить 100%.

Щоденне меню відповідає двотижневому примірному меню, яке затверджене керівником закладу та погоджене з ДУ «Лабораторний центр МОЗ України на ВТ», ГУ Держпродспоживслужби на ВТ. Картотека страв відповідає примірному двотижневому меню та затверджена керівником закладу.

Відповідальна за технологічні процеси на кухні шеф-кухар Канір Л. І. Всі працівники особисто розписуються у Журналі здоров’я працівників харчоблоку про відсутність інфекційних захворювань, вчасно проходять обов’язкові медичні огляди відповідно до наказу МОЗ України від 23.07.2002 року за №280.

Видача готової продукції здійснюється згідно затвердженого графіка, після зняття проб призначеною особою (наказ №10 від 05.01.2016 року) та записом в Журналі бракеражу готової продукції щодо можливої реалізації кожної страви окремо. Добові проби кожного раціону відбираються кухарем, на них зазначені дата і час відбору, зберігаються в холодильнику для проб.

Вихователі та помічники вихователів беруть активну участь в організації харчування дітей. Починаючи з раннього віку дитини в дитячому закладі приділяється увага вихованню культурно-гігієнічних навичок під час вживання їжі. За кожною дитиною закріплене постійне місце за столом, перед кожним прийомом їжі стіл сервірують згідно меню, діти сідають за столи охайними, їх навчають правильно користуватися столовими приборами. Діти старшого віку чергують в групі, використовуючи санітарний одяг, сервірують столи. У всіх групах організовано питний режим, завжди є охолоджена кип’ячена питна вода.

Вивчаючи протоколи педагогічних рад, виробничих нарад, нарад при завідуючій та батьківських зборів, можна зробити висновок, що питання з покращення організації харчування дітей в ДНЗ №8 неодноразово виносилося на обговорення.

Рекомендації: За можливості для покращення умов праці працівників кухні придбати машину для нарізки овочів.

10.   Забезпечення соціально-психологічного супроводу вихованців.

В дошкільному навчальному закладі на посаді практичного психолога з 2009 року працює Титова І.А. У закладі є робочий кабінет практичного психолога. Обов'язкова документація практичного психолога відповідає вимогам чинного законодавства, ведеться відповідно до вимог.

У дошкільному закладі здійснюється психолого-педагогічна діагностика дітей. Практичний психолог Тітова І. А. проводить психодіагностику за напрямками передбаченими річним планом роботи. Обстеження дітей проводиться індивідуально. Відвідані протягом атестаційного періоду заняття з дітьми показали, що психолог володіє методикою проведення корекційно-розвивальних занять, вміло досягає поставленої мети, має у своєму арсеналі методики, ефективні для дошкільнят.

Тематика консультацій, проведених для вихователів ДНЗ 2015-2016 н.р. відповідає річному плану роботи ДНЗ №8. У 2016 році кабінет практичного психолога ДНЗ №8 був відзначений дипломом II ступеню у конкурсі «Кращий кабінет практичного психолога ДНЗ». Практичний психолог дошкільного закладу впроваджує у навчально-виховній діяльності методи музикотерапії.

Медична робота дошкільного закладу ведеться по всім напрямках, передбаченими «Положенням про дошкільний виховний заклад». Медичне обслуговування вихованців здійснюється штатним середнім медичним персоналом. Здійснюють роботу медичні сестри Лісова О.В. та Бібішева Н.М. У ДНЗ для медичної роботи є окремий кабінет. Медичний кабінет та його обладнання відповідають нормативним вимогам. Всі медичні препарати, миючі та дезінфікуючі засоби зберігаються у недоступному для дітей місці. Вакцинація дітей в ДНЗ не проводиться. Щеплення діти отримують у дитячій поліклініці.

Облік захворюваності в дошкільному закладі проводиться на підставі довідок лікаря про захворювання дитини. Аналіз захворювання проводиться щомісячно. Результати аналізу захворюваності дітей заслуховуються на засіданнях педагогічної ради, виробничих нарадах, батьківських зборах та під час звіту завідувача.

Медичний персонал проводить санітарно-просвітницьку роботу. Теми консультацій різноманітні, відображають актуальні проблеми. Під час державної атестації завідувачем педіатричним відділом дитячої поліклініки ДЗ «Іллічівська басейнова лікарня на водному транспорті» з медичними працівниками дошкільного закладу проведено інструктаж з правил ведення необхідної медичної документації.

Медичні огляди працівниками проводяться вчасно.

Рекомендації: Розповсюджувати досвід роботи практичного психолога ДНЗ №8, Бітової І.А. серед практичних психологів ДНЗ міста щодо організації роботи, ведення фахової документації та облаштування кабінету.

11,   Забезпечення якості управлінської діяльності.

У закладі розроблена Програма розвитку дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №8 «Перлинка» на 2014-2019 роки. Програма є управлінським документом, схвалена педагогічно радою 05.09.2014 року та затверджена завідувачем ДНЗ.

Заходи Програми розвитку виконуються в рамках блоків: «Кадровий менеджмент», «Матеріально-технічне забезпечення», «Проектна діяльність», «Якісна дошкільна освіта», «Разом з батьками», «Імідж ДНЗ». Контроль виконання Програми розвитку виконує адміністрація дошкільного навчального закладу, щорічно надають публічний звіт про підсумки її виконання.

Планування діяльності дошкільного закладу відповідає вимогам листа Міністерства освіти і науки України від 03.07.2009 №12/9-455 «Планування роботи в дошкільних навчальних закладах». Діяльність закладу регламентована річним планом роботи на навчальний рік і літній оздоровчий період, який схвалений педагогічною радою закладу, затверджений завідувачем ДНЗ та погоджений з відділом освіти.

Звітування завідувача закладу відбувається щорічно на загальних зборах трудового колективу. Матеріали звітів наявні.

Колегіальним органом закладу є педагогічна рада. Тематика педрад визначена річним планом роботи закладу. Заплановано проведення 4-х засідань педагогічної ради, які проводяться у визначені терміни, оформлені протоколами. Здійснюється контроль за виконанням рішень педагогічної ради.

12,    Роль навчального закладу у житті територіальної громади та його суспільна оцінка батьківською громадськістю, громадськими об'єднаннями.

Робота дошкільного навчального закладу спрямована на задоволення потреб батьків вихованців у наданні якісних освітніх послуг, на створення позитивного іміджу закладу. Встановлений режим роботи закладу відповідає потребам батьків. Робота з батьками відображена у розділі річного плану роботи закладу. У наявності матеріали всіх проведених заходів за участю батьків. У всіх групових приміщеннях оформлені та періодично змінюються батьківські куточки. Вихователі готують пам'ятки, стенди, фотовиставки тощо.

Адміністрація закладу стимулює колектив до відкритого спілкування з батьками. Разом з батьками обговорюються нагальні проблеми, що виникають у педпроцесі, спільно приймаються рішення у конкретних ситуаціях. Завідувач закладу звітує перед батьківською громадськістю.

Забезпеченню принципу наступності дошкільної та початкової шкільної освіти сприяє співпраця із загальноосвітнім навчальним закладом №3 міста Чорноморська. Складено план роботи з ЗОНІ №3. На базі закладу організовано Клуб майбутніх першокласників «Крок до школи» та консультативний пункт «Перлинка». Проводяться екскурсії майбутніх першокласників до школи. Дітей запрошують на «Свято буквара», знайомлять з класами, бібліотекою. На екскурсії запрошують батьків вихованців закладу.

Адміністрація та педагогічний колектив ДНЗ №8 працюють над формуванням сприятливого, позитивного іміджу дошкільного закладу. Постійно проводять роботу з його популяризації, використовуючи різні засоби. Через власний сайт - perlinka8jundo.com, Fасеbоок, висвітлюють роботу ДНЗ у соціальних мережах. Дошкільний заклад бере участь у благодійних акціях міста, взаємодіє з музеями (образотворчих мистецтв ім. О.Білого та торговельного порту м. Чорноморськ), міською дитячою бібліотекою, Будинком дитячої та юнацької творчості.

У закладі створено «Благодійний кошик» для збору речей та іграшок дітям, що потребують допомоги. На базі дошкільного навчального закладу проводяться семінари- практикуми для завідувачів та методистів дошкільних навчальних закладів міста, на яких педагоги закладу діляться з колегами здобутим досвідом. Організовуються виставки, презентації, дні відкритих дверей. Через місцеві ЗМІ інформується про проведення зазначених заходів. На сторінках фахових видань публікуються статті про впровадження в освітній процес інноваційних педагогічних технологій дошкільного навчального закладу.

Висновок атестаційної комісії:

Освітні послуги, що надаються дошкільним навчальним закладом (ясла-садок) №8 «Перлинка» Чорноморської міської ради Одеської області відповідають державному стандарту дошкільної освіти.

Атестаційна комісія порушує клопотання перед відділом освіти Чорноморської міської ради Одеської області про визнання дошкільного навчального закладу (ясла- садок) №8 «Перлинка» Чорноморської міської ради Одеської області атестованим.

 

 

Голова атестаційної комісії        В.Г.Кушнір

Заступник голови:                    К.І. Чегаринська

Члени атестаційної комісії:       Т.І. Рабович

  Л.Г. Адаменко

                                               М.П. Шевчук

                                               В.О. Баранова

                                               А.В. Керізь

                                               І.Г. Буняк

                                               Н.В. Касап

                                               К.В. Чегаринська

                                               О.Ю. Демченко

                                               Д.А. Хохлова

 

 

 

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Про видачу ліцензії на провадження освітньої діяльності

3898.pdf
Adobe Acrobat Document 309.4 KB

СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДУ

КАДРОВИЙ СКЛАД ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

ОСВІТНІ ПРОГРАМИ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В

ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) № 8 «ПЕРЛІНКА»

ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Базовий компонент дошкільної освіти України (Державний Стандарт дошкільної освіти), 2021 рік

Освітня програма для дітей від 2 до 7 років «Дітина», 2020 рік

Парціальні програми:

  • Програма з морального виховання дітей дошкільного віку "Скарбниця моралі", Любов ЛОХВИЦЬКА, 2019 рік
  • Програма з національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку "Україна - моя Батьківщина", Ольга РЕЙПОЛЬСЬКА, 2022 рік 

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА 

закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №8 "Перлинка"

Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області

ЛІЦЕНЗОВАНИЙ ОБСЯГ ТА ФАКТИЧНА КІЛЬКІСТЬ ДІТЕЙ

 

ЗДО№8 м.ЧОРНОМОРСЬКА НА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Проектна потужність – 12 груп на 225 місць: 3 групи раннього віку по 15 місць та 9 груп дошкільного віку по 20 місць.

Фактичне навантаження на 01.11.2023 року – 180 дітей.

 

Комплектування закладу дітей

на 2023/2024 навчальний рік

Вікова група

 

Кількість груп

1

Ясла (від 2 до 3)

2 групи

2

Молодші (від 3до 4)

4 групи

3

Середні (від 4 до 5)

3 групи

4

Старші (від 5до 6(7)

3 групи

 

Всього

12 груп

 

 

 

Комплектація дітей в ЗДО №8 м.Чорноморська

 на 01 листопада 2023/2024 навчального року

Вікова група

 

Наявна

кількість дітей

1

І молодша А - група №7

15

2

І молодша Б – група №11(інклюзивна)

15

3

ІІ молодша А – група №1

14

4

ІІ молодша Б – група №3

12

5

ІІ молодша В – група №5 (інклюзивна)

8

6

ІІ молодша Г – група №12

11

7

Середня А – група №9

18

8

Середня Б – група №6

20

9

Стередня В – група №10

10

10

Старша А – група №4 (інклюзивна)

19

11

Старша Б – група №2 (інклюзивна)

21

12

Старша  В  – група №8 (інклюзивна)

17

 

Всього

180

 

 

 

МОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗДО № 8 «ПЕРЛИНКА»

За Статутом в закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 8 «Перлинка» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області визначена українська мова навчання та виховання. Весь освітній процес у закладі відбувається українською мовою.

НАЯВНІСТЬ ВАКАНТНИХ ПОСАД

Вакансії в закладі дошкільної освіти  (ясла-садок) № 8 «Перлинка» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області на березень 2024 року

 

1.      Вихователь дітей дошкільного віку - 1 вакансія

       Асистент вихователя - 1 вакансія

       Сестра медична старша - 1 вакансія

       Помічник вихователя - 4 вакансії

       Кухар - 1 вакансія

МАТЕРІАЛЬНО – ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДУ

 

 

 Територія дошкільного закладу та його будівля відповідають санітарним нормам. Заклад має огорожу по всьому периметру. Навчальні та адміністративні приміщення дошкільного закладу мають затишний та естетичний вигляд. Поточні ремонти приміщень проводяться за необхідністю. Щороку проводиться ревізія системи опалювання,  вентиляційних та каналізаційних систем. Кожна група має окремий ізольований  майданчик із зеленими насадженнями, на  яких встановлено ігрове обладнання. 

В групових приміщеннях створені необхідні умови для належної організації життєдіяльності дітей. Групові приміщення повністю забезпечені твердим та м’яким інвентарем, відповідають санітарно-гігієнічним нормам та сучасним вимогам щодо естетичного оформлення та облаштування. У групах є технічні засоби навчання, сучасне розвивальне та ігрове обладнання. До послуг дітей цікаві навчально-розвивальні посібники та іграшки, які розміщені в ігрових осередках і створюють умови для розвитку творчої та пізнавальної активності дошкільників.

Обладнані методичний кабінет, кабінет практичного психолога, музичних керівників.

В методичному кабінеті є в наявності бібліотека з методичною та науковою літературою, яка протягом року за можливості поповнюється новинками, наочними матеріалами, є невеличкі бібліотечки на кожній групі. В музичній залі є сучасні технічні засоби навчання: музичний центр, магнітофон, проектор з екраном, телевізор. В спортивній залі для роботи з дітьми є шведська стінка, лави, обручі, палиці, м’ячі та інший інвентар, але деякий потребує оновлення. Медичний кабінет оснащено відповідно до нормативно-правових документів, обладнано ізолятор. Харчоблок забезпечений необхідним кухонним посудом, технологічним та холодильним обладнанням, кухонними меблями.

Всі вузькі спеціалісти-педагоги забезпечені ноутбуками для роботи. Заступник директора з господарської роботи, комірник, старші медичні сестри також забезпечені ноутбуками та принтерами.

Упродовж цього року проведені наступні ремонтні роботи: заміна кранів на системах опалення груп 3, 5 та 8; заміна змішувачів кухні та пральні; реконструкція вхідного холу першого корпусу; фарбування стін та стелі харчоблоку, альтанок (1,2,3,4,6 груп), обладнання ігрового обладнання майданчиків (1,2,3,4 груп) та спортивного майданчику, груп (спальні, ігрові, коридори 1,3 груп), встановлено фасадні прожектори освітлення.

В дошкільному закладі встановлена протипожежна система сигналізації та оповіщення про пожежу. Є у наявності протипожежний інвентар, пожежний щит, достатня кількість вогнегасників. Щороку проводиться технічне обслуговування вогнегасників. В цьому році встановлено тривожну кнопку оповіщення.

ЗДО оснащений технічними засобами: ноутбуки – 8 шт.; принтери – 8 шт.; DVD – 4 шт.; магнітофони – 9 шт.; мультимедійний проектор – 3 шт.; дошки для презентацій – 2 шт.; музичний центр – 2 шт.; телевізори – 6 шт.

ЗДО підключено до мережі Інтернет, є Wi-Fi, що дозволяє мати доступ до необхідної інформації всім працівникам закладу майже у всіх приміщеннях ЗДО.

Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності закладу на достатньому рівні. Фінансово-господарська діяльність ЗДО здійснюється відповідно до законодавчих та інших нормативно-правових актів на основі  кошторису, який складається і затверджується відповідно до законодавства. Джерелами фінансування закладу є кошти міського бюджету, у розмірі передбаченому нормативами фінансування.

Але продовжує існувати необхідність в:

- облаштуванні спортивного майданчика безпечним покриттям та обладнанням для занять з фізкультури на свіжому повітрі;

- забезпеченні дітей сучасними розвивальними іграми та іграшками;

- обладнанні ресурсних кімнат в 2 інклюзивних групах;

- оновленні фасаду будови;

- пожежних сходів;

- відмостка складських приміщень;

- стовпове освітлення;

- заміна стелі альтанок 3,4,6,7,8,9,11,12 груп;

- переобладнання туалетних кімнат груп І поверху відповідно вимог сан регламенту;

- встановлення безпечного покриття під ігровим обладнанням на кожному ігровому майданчику;

- будівництво на теріторії закладу споруди цивільного укриття (відповідно вимог листа ДСНС від 14.06.2022 № 03-1870/162-2).

Базовий компонент дошкільної освіти, Освітня програма для дітей від 2 до 7 років «Дитина» орієнтують нас на оновлення розвивального середовища у відповідності до сфер та ліній розвитку життєдіяльності дошкільників. На виконання вимог програми та Базового компоненту у дитячому садку продовжується оновлення дитячих меблів. 

 

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ

У 2022/2023 навчальному році ЗДО №8 м.Чорноморська працював в дистанційному асинхронному режимі, тому моніторинг якості освіти провести не було можливостей.

РІЧНИЙ ЗВІТ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ за 2022/2023 н.р.

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Правила прийому дітей..pdf
Adobe Acrobat Document 72.9 KB

УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ДО ЗАКЛАДУ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

Відповідно до статті 20 Закону України «Про освіту» заклад освіти за потреби утворює інклюзивні групи для перебування осіб з особливими освітніми потребами.

У разі звернення батьків чи лиць що їх замінюють особи з особливими освітніми потребами така группа утворюється в обов’язковому порядку.

Заклад освіти з інклюзивними групами створює умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їх індивідуальних потреб і можливостей.

 

Однак, на виконання Плану заходів з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини в частині доступності до будівель та приміщень для маломобільних груп населення, у тому числі осіб з інвалідністю з порушеннями опорно-рухового апарату потрібно встановити кнопку виклику.

ПЛАН ЗАХОДІВ, СПРЯМОВАНИХ НА ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЮ БУЛІНГУ

Графік роботи:

заклад працює за 12-годинним робочим днем

Пн-Пт: з 7:00 до 19:00

 

Сб, Нд: вихідні

Наша адреса: 

68001, м. Чорноморськ

вул.Паркова 6-а,

Телефон: (04868) 4-68-75,

 

E-mail: dnz8perlinka@gmail.com

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.