Шановні батьки! 

Ми з нетерпінням чекаємо на зустріч із вами та дітками! 

Але поки йде карантин, ми вимушені спілкуватися дистанційно. 

Двічі на тиждень ми будемо надсилати у ваші групи Вайбер музичні відео-заняття та ігри з дітками, приклади яких ми наводимо нижче. Це цікавий та корисний досуг в кругу сім'ї, не залишайте своїх дітей радісних хвилин спілкування з музикою, співами та танцями!  

Коли ми граємо в музично-ритмiчнi iгри ми розвиваємо не тiльки ритмiчнiсть, слух, увагу, а ще й iнтелект дитини. Тому пропонуємо нашим малюкам ритмiчнi iгри пiд час карантину. 

 

Наша улюблена музична казочка "Рiпка" в вiршах для найменших. Приємного прослуховування!


Доки карантин, ми працюємо для наших дiточок. Спонукайте свою малечу до цiкавоi музичної творчостi. Всiм здоров'я. 
Співаємо караоке разом!
 

Перейдіть за посиланням:

Ритмічна гра

Поради музкерівника – Сумський дошкільний навчальний заклад (центр ...

"Веселі рученята"

https://youtu.be/z13Z8KOa-zo

Щоденник з ейдетики

"Разом з татком веселіше"

https://youtu.be/FeNL1EPt2VY

Віртуальний кабінет методиста

"Ритмічні стаканчики"

https://youtu.be/QZc8sivp5yY

Офіційний блог вчителя музичного мистецтва: Досвід роботи

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ. ПОРАДИ МУЗИЧНОГО КЕРІВНИКА.

Кілька причин приділити увагу музичному розвитку дитини

Є вагомі причини, про які повинні знати всі сучасні батьки: 

§  музичні заняття виховують волю і дисципліну

Займатися на інструменті треба постійно без перерв, зимою і літом, у будні і в свята, з наполегливістю чемпіонів спорту. На відміну від спортсменів, граючи на роялі, неможна зламати шию, ногу, руку. Увага, суворі батьки! Музика – це виховання характеру без ризику травми. Як добре, що це можливо!

§  музичні заняття розвивають математичні здібності

Дитина просторово мислить, потрапляючи на потрібні клавіші, маніпулює абстрактними звуковими фігурами, запам’ятовуючи нотний текст, і знає, що в музичній п’єсі як в математичному доведенні: ні відбавити, ні добавити! Не випадково Ейнштейн грав на скрипці, а 70 %  професорів фізики і математики Оксфорду є членами музичного клубу університету. Увага, батьки майбутніх математиків і інженерів! Музикувати приємніше, ніж розв’язувати складні задачі з-під репетиторської палки.

§  музика і мова близнюки-браття

Вони народилися один за одним: спочатку старший – музика, а потім молодший – мовлення, і у нашому мозку продовжують жити поряд. Фрази і речення, коми і крапки, питання і оклики є і у музиці, і у мовленні. Ті хто грає, чи співає краще говорять і пишуть, легше запам’ятовують іншомовні слова, швидше засвоюють граматику. Тургенєв, Стендаль, Леся Українка, володіли не однією іноземною мовою, радять усім майбутнім поліглотам музику.

§  музика розвиває мислення

Музика структурна і ієрархічна: великі твори розпадаються на менші частини, які в свою чергу діляться на невеликі теми і фрагменти, а ті на фрази і мотиви. Стихійне розуміння музичної ієрархії полегшує розуміння комп’ютера, також суцільно ієрархічного і структурованого. Психологи довели, що маленькі музиканти, учні знаменитого Шиніці Сузукі, можливо не так помітно розвинули слух і пам’ять, як випередили своїх однолітків за рівнем структурного мислення. Музика веде до вершин комп’ютерних наук, не випадково фірма Microsoft надає перевагу співробітникам з музичною освітою.

§  музичні заняття розвивають навики спілкування 

або комунікативні навики. Навчаючись дитина-музикант знайомиться з галантним Моцартом, задиркуватим Прокофьєвим, мудрим Бахом. Виконуючи твори, їй доведеться перевтілитися і донести до слухачів характер, манеру, голос і жести.

§  музиканти щиросердні і водночас мужні

Як стверджують психологи, музиканти-чоловіки чуттєві як дами, музиканти-жінки стійкі і тверді духом як чоловіки. Музика пом’якшує норов, проте щоб досягти успіху потрібна мужність.

§  заняття музикою привчають “вмикатися по команді”

Положення артиста на сцені привчає до максимальної готовності “на замовлення” і дитина з таким досвідом не завалить серйозний екзамен, доповідь, інтерв’ю при прийомі на роботу.

§  музичні заняття виховують маленьких “цезарів”,

що вміють робити кілька справ водночас. Музика допомагає орієнтуватися у кількох одночасних процесах: так піаніст, що читає з листа робить кілька справ – пам’ятає про минуле, заглядає в майбутнє і контролює теперішнє. Музика привчає мислити і жити в кількох напрямках. Малюку-музиканту легше, ніж іншим бігти по декількох життєвих доріжках і кругом бути першим.

§  музика – найкращий шлях до успіху

Чому?  Читайте вище! Недивно, що музичним минулим відзначено багато знаменитостей: Агата Крісті своє перше оповідання присвятила тому, як їй важко грати на фортепіано на сцені; Кондоліза Райз любить виступати у своєму сліпучому концертному платті, Білл Клінтон вважає, що без саксофону ніколи не став би президентом. Придивіться до успішних людей у будь-якій галузі, спитайте, чи не займались вони в дитинстві музикою, хоча б недовго і без особливого захвату? Звісно, займались. І у нас є кілька причин наслідувати їх надихаючий приклад!

Розвиток музичних здібностей в сім'ї

 

            Варто згадати та погодитись, що роль музичного мистецтва є особливою. Бо саме музика формує духовний світ дитини, спонукає до всебічного розвитку, розвиває естетичний смак. Музика здатна на такі глибокі узагальнення емоційного життя людини, яких не має в жодному іншому виді мистецтва, й містить в собі багатющий розвивальний потенціал. Провідною її роллю є емоційний розвиток дитини. Тому наше завдання - ввести дитину в світ музики. Це завдання виконує музичний керівник у дошкільному закладі. Музичне заняття в дитячому садку сприяють постійному залученню дитини до світу прекрасного, а також впливають на формування музичних здібностей дітей. Але важливо не тільки на музичних заняттях, а й у сім'ї створювати умови для розвитку музичних нахилів, інтересів, здібностей дітей.

Сім'я є найважливішим середовищем формування та розвитку особливості. Саме в родині розвиваються її почуття, закладаються моральні цінності, формується її фізичне та психічне здоров'я. Рідний дім це не тільки тепло, затишок - це перша школа людини, і вона мусить бути розумною, дієвою.

            Музичні здібності - це відчуття ладу, музичний слух,

музично - ритмічні почуття. Ці задатки закладені в кожній

дитині, але їх виявлення залежить від відповідних умов.

Найбільш складно розвиваються музично - слухові уявлення (музичний слух) - здатність відтворювати мелодію голосом, точно інтонуючи або підбирати її по слуху на музичному інструменті. У більшості дітей ця здатність виявляється лише в 6 років. Але відсутність раннього прояву здібностей не є показником слабкості або, тим більше, відсутності здібностей. Велике значення має те оточення, в якому росте дитина (особливо в перші роки життя). Ранні прояви музичних здібностей спостерігаються, як правило, саме у дітей, які одержують достатньо музичних вражень.

            Тому важливо, щоб в родині більше приділяли увагу музичному вихованню дитини, тим більше, що практично кожна людина має музичні задатки, а мова йде про те, як їх розвинути. І тут головне - «музична атмосфера» у родині. Якщо батьки люблять музику, цю любов успадкують і їхні діти.

            Якщо ваша дитина обожнює дитячі мелодії, співає по дорозі в дитячий садок, просить купити їй фортепіано, а не ляльку або машину, можливо, ви - батьки майбутнього великого музиканта!

            Музичність - це показник обдарованої особливості, основою якої служить емоційна чутливість на музику.

ü Дитина із задоволенням слухає музику, може по пам'яті наспівати почуті мелодії;

ü Дитина дуже чутлива до тембрів голосів, що оточують. Верескливий, неприємний голос може запросто вивести її з рівноваги;

ü У дитини з'являються свої музичні вподобання, вона просить включити їй певні музичні твори.

ü Якщо у дитини є іграшкові музичні інструменти, вона намагається на них грати. Дитина не безцільно стукає по клавішах маленького піаніно чи барабанить різними предметами по пластинках металофона, а намагається відтворити раніше почуту мелодію.

 

Бажаємо Вам успіху у музичному вихованні дітей!

 

 

Вплив музики на психічну діяльність дитини

 

Музика володіє сильним психологічним впливом на людину. Вона впливає на стан нервової системи (заспокоює, розслаблює чи, навпаки, розбурхує, збуджує), викликає різні емоційні стани (від умиротворення, спокою та гармонії, до неспокою, пригніченості або агресії).
У зв'язку з цим важливо звернути увагу на те, яку музику слухаєте ви і ваші діти.
Збуджуюча, гучна музика, що виражає агресивний настрій, позбавляє людину (і дорослого, і дитину) стану врівноваженості, спокою, а при певних умовах (наприклад, на рок-концертах), спонукає до руйнівних дій. Особливо протипоказана така музика при гіперзбудливості, розгальмованим дітям зі слабким контролем, тому що вона підсилює прояви негативних властивостей у поведінці дитини.
Спокійна музика, що викликає відчуття радості, спокою, любові, здатна гармонізувати емоційний стан як великого, так і маленького слухача, а також розвивати концентрацію уваги.
Музику можна слухати перед сном, щоб допомогти дитині заспокоїтися і розслабитися. Коли дитина ляже в ліжко, увімкніть спокійну, тиху, мелодійну, м'яку музику і попросіть її закрити очі і уявити себе в лісі, на березі моря, в саду або в будь-якому іншому місці, яке викликає в неї позитивні емоції. Зверніть увагу дитини на те, як розслабляється і відпочиває кожна частина її тіла.
Ще з давніх часів люди помітили, що людський голос і звук взагалі володіють сильним впливом. Так, звук східного духового інструменту Панг вводить змію в стан, подібний гіпнозу. Вібрації людського голосу в одному випадку мають лікувальну дію (що здавна використовувалося народними цілителями), а в іншому - може заподіяти людині шкоди.
Мова людини є найсильнішим чинником впливу, як на оточуючих, так і на того, хто говорить. Наш внутрішній стан, наші думки, ставлення до світу виявляються в змісті промови, в її інтонаційному забарвленні. А те, що ми говоримо і як це вимовляємо, у свою чергу відкладає відбиток на психологічний стан слухача, впливає на наші стосунки з ним. Наприклад грубий, різкий голос дорослого може викликати у дитини сильний переляк і стан заціпеніння. Постійно роздратований, незадоволений голос породжує у слухача відчуття, що його не люблять і не сприймають як особистість. А відмова в чому-небудь, виголошена спокійним, м'яким, співчуваючим голосом допомагає дитині легше примиритися з незадоволеністю її бажання.

 

 

Графік роботи:

заклад працює за 12-годинним робочим днем

Пн-Пт: з 7:00 до 19:00

 

Сб, Нд: вихідні

Наша адреса: 

68001, м. Чорноморськ

вул.Паркова 6-а,

Телефон: (04868) 4-68-75,

 

E-mail: dnz8perlinka@gmail.com

Note: Please fill out the fields marked with an asterisk.